image
  • 11
  • مهر

آلومینیوم

آلومینیوم

آلومینیوم یک فلز بسیار سبک و نسبتا مقاوم است و برخی از آلیاژهای این فلز در عین حال که بسیار سبک است تا حد امکان شاید بتوان گفت از آهن نیز مقام تر است. طبق مطالعات انجام شده در حدود 15 درصد سطح زمین از این فلز گرانبها تشکیل شده است. آلومینیوم خود به تنهایی یک عنصر مشابه آهن، مس، طلا و ... بوده و به سادگی در طبیعت قابل دسترس است.
آلومینیوم یکی از بهترین نوع فلزات برای ساخت و تولید درب و پنجره آلومینیومی است. و خصوصا درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است. در حال حاضر فلز آلومینیوم یکی از شیک ترین، سبک ترین، مقاومترین و کاراترین نوع متریال برای ساخت و تولید انواع قطعات صنعتی در صنایع مختلف خصوصا در صنعت ساختمان میباشد.
از دیگر کاربردهای فلز آلومینیوم برای ساخت انواع پروفیل های کرتین وال فیس کپ، کرتین وال فریم لس و انواع درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است از جمله پنجره های لیفت اند اسلاید.
پروفیل های آلومینیومی ابتدا بصورت بیلت بوده که با درجه حرارتی مناسب و مورد نظر این بیلت ها را حرارت داده و با فشاری مناسب و در زمانی مناسب از قالبهای مورد نظر عبور داده میشوند که این فرایند تولید پروفیل را اکستروژن میگویند.
تمامی پروفیل های آلومینیومی درب و پنجره و نما از جمله کرتین وال از طریق فرایند اکستروژن تولید و به بازار عرضه میشوند.
عملیات اکستروژن برای تولید پروفیل های آهنی از جمله انواع قوطی ها، نبشی ها، ناودانی ها و غیره استفاده میشود اما این عملیات برای تولید پروفیل های آلومینیومی از حساسیت خاصی برخوردار بوده و دارای ظرافت خاصی است و در نتیجه این نوع از عملیات اکستروژن برای تولید پروفیل های آلومینیومی درب و پنجره و نمای کرتین وال بسیار خاص و حائزاهمیت است.
در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص درب و پنجره های  ترمال بریک و UPVC ، میتوانید با درگاههای ارتباطی شرکت باراد آلومینیوم ، ارتباط برقرار نمایید.