image
  • 28
  • مهر

انواع کاربردهای آلومینیوم

 
آلومینیوم درحال حاضر یکی از پرمصرفترین فلزات در دنیا است هر قدر از نظر زمانی پیش میرویم ،بکارگیری این فلز گرانبها در صنایع مختلف بیشتر میشود بطوری که میزان مصرف تنها در سال 2013 در حدود 50 میلیون تن بوده است.  از آلومینیوم در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی گرفته تا در صنایع بسته بندی  و غذایی، صنایع حمل و نقل ریلی و دریایی، هوافضا و خودرو سازی استفاده میشود.
کاربرد آلومینیوم در صنعت ساختمان به اشکال مختلفی برای نمای ساختمان از جمله کامپوزیت، تولید درب و پنجره، نمای کرتین وال، نمای کرتین وال فریم لس، پنجره های لیفت اند اسلاید و امثال آن میتواند باشد. بکارگیری این فلز گرانبها برای نمای ساختمان نه تنها زیبای سازی نمای ساختمان را افزایش داده بلکه با بکارگیری پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک برای ساخت و تولید درب و پنجره دو جداره تا حد زیادی به جلوگیری از اتلاف انرژی می انجامد.
به عبارت دیگر استفاده از درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در ساختمان، از برون رفت دمای مورد نظر درون ساختمان به بیرون جلوگیری نموده و علاوه برآن تا حد ممکن از ورود صدا به داخل ساختمان نیز جلوگیری میشود.
همچنین جالب است بدانیم اگرچه بکارگیری نمای آلومینیومی کرتین وال فیس کپ و یا کرتین وال فریم لس به ظاهر نسبتا گران تمام میشود اما در مقایسه با سبک سازی وزن ساختمان و از آن مهمتر در مقایسه با هزینه های بالای ساخت و ساز، رقم نسبتا پایینی بوده و با یک مقایسه عددی به لحاظ هزینه ای دارای درصد پایینی از هزینه های کل ساخت خواهد شد.
در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوصدرب و پنجره های  ترمال بریک و UPVC، نمای شیشه ای فیس کپ، نمای شیشه ای فریم لس، نمای شیشه ای یو چنل، کرتین وال، درب و پنجره آلومینیومی و پنجره کشویی لیفت اند اسلاید میتوانید با درگاههای ارتباطی شرکت باراد آلومینیوم ، به شرح زیر ارتباط برقرار نمایید.
 
Tel: 02155823115
09122790063
Email: info@barad-co.ir
@baradaluminium