image
  • 28
  • مهر

لاستیک

لاستیک در واقع از مشتقات نفتی بدست میاید و چنانچه میدانیم امروزه از لاستیک و یا به عبارتی بهتر از مشتقات مختلف نفتی در تمامی صنایع استفاده شده و شاید بتوان گفت که بدون وجود لاستیک و خصوصا پلاستیک ادامه حیات برای ایجاد زندگی مدرن امروزی در جوامع بشری غیرممکن است.
همچنین در صنعت ساخت و تولید درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک بدون استفاده از این مشتقات نفتی تحت عنوان پلی آمید و یا لاستیک درز گیر و یا لاستیک کاور پوششی غیر ممکن است. بعلاوه اینکه در نمای کرتین وال فیس کپ و یا نمای کرتین وال فریم لس نیز بهترین و مرغوبترین جنس ممکن برای پوشش درزها استفاده از لاستیک های EPDM است.
اگرچه استفاده از لاستیک در بکارگیری ساخت درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک به اشکال مختلفی بوده، و نوع بکارگیری و نصب آن بر روی پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک و محل نصب آن متفاوت از یکدیگر میباشند. به عبارت دیگر بدونه وجود لاستیک و یا مشتقات نفتی تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک غیر ممکن بوده و در غیر اینصورت باید درب و پنجره های آلومینیومی نرمال تولید شوند.
بکارگیری لاستیک در ساخت و تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک نیز دارای استانداردهای خاص خود بوده و به لحاظ خواص فیزیکی از جمله ضریب کشسانی و همچنین ضریب مقاومت پذیری و مقاومت در برابر سرما و گرما، بسیار حائز اهمیت است. چرا که در صورت استفاده از لاستیک های غیر استاندارد در ساخت و تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و حتی در ساخت نمای کرتین وال فیس کپ و فریم لس بعد از مدت کوتاهی درزهای مورد نظر بسادگی خواص آب بندی و هوا بندی خود را از دست داده و درنتیجه آب باران، هوا، سر وصدا و تمامی عوامل محیطی مرتبط با آن به داخل نفوذ خواهد کرد.
در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوصدرب و پنجره های  ترمال بریک و UPVC، نمای شیشه ای فیس کپ، نمای شیشه ای فریم لس، نمای شیشه ای یو چنل، کرتین وال، درب و پنجره آلومینیومی و پنجره کشویی لیفت اند اسلاید میتوانید با درگاههای ارتباطی شرکت باراد آلومینیوم ، به شرح زیر ارتباط برقرار نمایید.
 
Tel: 02155823115
09122790063
Email: info@barad-co.ir
@baradaluminium