image
  • 10
  • آبان

پروفیل ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

 پروفیل ها، امروزه به شکل های مختلفی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. پروفیل ها بیشتر از انواع آهنی بشکل قوطی، نبشی، ناودانی میباشند. همچنین کاربرد دیگر پروفیل ها، پروفیل های آلومینیومی است که برای ساخت درب و پنجره بیشتر کاربرد دارند.
اگرچه سابقا بیشتر پروفیل های آهنی برای ساخت درب و پنجره استفاده میشد، اما این پروفیل ها همچنین برای صنایع دیگری از جمله صنایع خودرو سازی نیز مورد استفاده قرار میگرفته و اکنون نیز همچنان کاربرد دارد. در حال حاضر با گذشت زمان و نیاز انسان به رفاه و آسایش بیشتر و همچنین زیباسازی محل زندگی، در نتیجه استفاده از پروفیل های آلومینیومی برای ساخت درب و پنجره جایگزین نوع آهنی آن شد.
پروفیل های آلومینیومی به دوصورت نرمال و ترمال بریک در بازار یافت میشوند. با این تفاوت که در پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک از یک تسمه با جنس پلی آمید به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده میشود. ضمن اینکه در استفاده از پروفیل های ترمال بریک امکانات بیشتری نیز وجود دارد. گذشته از اینکه پروفیل های ترمال بریک دارای تسمه پلی آمید میباشند، همچنین از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و در نتیجه درب و پنجره هایی با ابعاد بزرگتر با شیشه های دو و یا سه جداره میتوان از آن تولید نمود. همچنین از دیگر مواردی که میتوان در این مقایسه به آن اشاره نمود، نحوه نشست لنگه های بازشو بر روی چهارچوب است که در نمونه های پروفیل های ترمال بریک با امکان بهره گیری از لاستیک های درز گیر مقاومتر، و شرایط ویژه طرح پروفیل ترمال بریک، آببندی بهتر وجود داشته که درنتیجه نه تنها از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آمده، بلکه همچنین از ورود سر و صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری میشود.
در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص درب و پنجره های  ترمال بریک و UPVC، نمای شیشه ای فیس کپ، نمای شیشه ای فریم لس، نمای شیشه ای یو چنل، کرتین وال، درب و پنجره آلومینیومی وپنجره کشویی لیفت اند اسلاید میتوانید با درگاههای ارتباطی شرکت باراد آلومینیوم ، به شرح زیر ارتباط برقرار نمایید.
 
Tel:  02155823115
09122790063
Email: info@barad-co.ir
@baradaluminium