image
  • 16
  • آذر

اهمیت عایق کاری ساختمان ها

اهمیت عایق کاری ساختمان‌ها با استفاده از درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک، از اهمیت و نقش بسزای در عدم نفوذ گرد و غبار ، آلودگی هوا و مقاومت در برابر آب ناشی از نزولات جوی و همچنین متعادل نگه داشتن منازل در روزهای سرد و گرم سال می‌باشد.  
با توجه به اینکه حدود 30 الی 40 درصد از هدر رفت انرژی توسط درب و پنجره های یک ساختمان صورت می‌پذیرد؛ سیستم درب و پنجره های آلومینیوم ترمال بریک می‌تواند در خصوص بهره‌وری بالای یک ساختمان، کمک شایانی نمایند.
عدم فرهنگ سازی مناسب در جامعه سبب شده است که عامه مردم در خصوص درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، بر اساس ظاهر آن تصمیم بگیرند و توجهی به کیفیت و دوام و ماندگاری درب و پنجره، نحوه نصب و نوع تیغه پلی آمید سیسیتم درب و پنجره، نداشته باشند. لذا گاهی مشاهده می‌شود که یک سیستم آلومینیومی ترمال بریک با رنگ خوب ولی همراه با تیغه پلی آمید ضعیف‌تر و بی کیفیت (تیغه پلی آمید از جنس پی وی سی)، بیشتر از یک سیستم آلومینیوم ترمال بریک با رنگ ساده ولیکن تیغه پلی آمید عایق‌تر و متناسب با مکان مورد استفاده، مورد استقبال مشتریان محترم قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است که استفاده از درب و پنجره های آلومینیوم ترمال بریک با تیغه پلی آمید بهینه و استفاده از شیشه های دو جداره عایق (شیشه های دو جداره عایق صوت و حرارت) به‌ همراه مراحل نصب ایده آل؛ می‌توان انتظار داشت دو گام اساسی در اجرای مناسب مبحث 19 مقررات ملی ساختمان و صرفه جویی در هزینه های بهره برداری و مصرف انرژی ساختمان، برای مصرف کننده نهایی داشته باشد.
در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و UPVC، می‌توانید با درگاههای ارتباطی شرکت باراد آلومینیوم، تماس حاصل


نمایید.